wtorek, 9 września 2014

KOCHAM MOJEGO KOTA

Na poprawę humoru koleżanka pożyczyła mi małą książeczkę "Kocham mojego kota" Georginy Harris. Nie mogłam się powstrzymać, aby nie umieścić kilku cytatów. 

Ciekawe czy się Wam spodobają, tak jak mnie :)



"Czas spędzony z KOTAMI nigdy nie jest zmarnowany"  - cytat przypisywany Sigmundowi Freudowi

"Strzeż się ludzi, którzy nie lubią KOTÓW" - irlandzkie przysłowie

"Przyjaźń z KOTEM niesie w sobie jedno ryzyko: że staniesz się lepszym człowiekiem" - autor nieznany

"KOTY to mają wspólnego z inteligentnymi ludźmi, że natychmiast wiedzą, kto je lubi, a kto nie - ale w przeciwieństwie do ludzi, niewiele je to obchodzi" - autor nieznany

"Zawsze będziesz miał szczęście, jeśli umiesz się zaprzyjaźnić z obcymi kotami" - dziewiętnastowieczne przysłowie amerykańskie. 

"Ciepło KOTA sprawia, że samotność przestaje doskwierać' - przysłowie angielskie

"Żadne niebo nie będzie niebem, jeśli nie będą tam na mnie czekać moje KOTY" - angielska piosenka ludowa

"Jeśli chcesz zachować równowagę, spraw sobie psa, który będzie cię czcił i KOTA, który będzie cię ignorował" - autor nieznany

"Najmniejszy kot jest arcydziełem" - Leonardo Da Vinci

"Kto z nas nie chciałby mieć siły KOTA, żeby tak po prostu lekceważyć codzienne obowiązki i oddawać się relaksowi?" - autor nieznany

"Gdyby zwierzęta mogły mówić, psy byłyby szczere aż do bólu, natomiast KOTY posiadałyby ten rzadki wdzięk osób, które nigdy nie mówią za dużo" - Mark Twain


2 komentarze: